Pazar, 01 Nisan 2012 11:00

Cumartesi, 31 Mart 2012 11:00

Köyceğiz Bisiklet Turu

(1 Vote)
  Köyceğiz'de kaldığım üç günün birisinde, Köyceğiz gölü etrafında 70 km.lik bir bisiklet turu yaptım.
Perşembe, 15 Mart 2012 10:00

Kuşadası-Datça-Köyceğiz

(0 votes)
  Yılın bu zamanlarında böyle uzun bir tatil yapmamıştım şimdiye kadar. Bisikletimi arabanın üstüne atıp, İstanbul'un soğuklarından nispeten uzaklaşacağım yerlere doğru yola koyuldum.
Çarşamba, 05 Kasım 2008 10:00

Düzce Yaylaları

(0 votes)
Cumartesi sabahı iki araba olarak yola çıktığımızda niyetimiz, haftasonunu Düzce'nin Odayeri Yaylası'nda doğa ile içiçe bir kamp yaparak geçirmekti. TEM otoyolunun Düzce çıkışından çıktığımızda ise, planımızı biraz değiştirdik.
Çarşamba, 23 Şubat 2011 10:00

Frida & Diego Pera Müzesinde

(0 votes)
23 Aralık 2010 - 20 Mart 2011 tarihleri arasında, Gelman Koleksiyonu'nda yer alan Frida Kahlo ve Diego Rivera'ya ait çalışmalar Pera Müzesi'nde sanat ve resimseverlerle buluşuyor.
Pazartesi, 02 Kasım 2009 10:00

Hırvatistan II

(2 votes)
Bizi Zagrep’ten Split’e götürecek olan trene bindik ve çantalarımızla beraber bir kompartımana yerleştik. Yerleştiğimiz kompartımanda, bizden başka sadece genç bir çocuk daha vardı. Uçak yolculuğu ve üstüne bütün günün yorgunluğunun ardından hemen uykuya dalmak üzereydik ki, kompartımanı paylaştığımız genç çocuk muhabbet açtı.
Perşembe, 23 Temmuz 2009 11:00

Hırvatistan I

(1 Vote)
Cumartesi günü saat 12:40’da İstanbul’dan kalkan uçağımız, 2 saatlik bir uçuştan sonra Hırvatistan saati ile 13:50 civarında (Hırvatistan, zaman dilimi olarak Türkiye’den bir saat geride) Zagrep’e indi.
Salı, 12 May 2009 11:00

Foça Gezisi

(0 votes)
Haftasonunda bir arkadaşımın İzmir’deki düğünü için, Pazartesi gününü de iş yerinden izin alarak, 3 günlük kısa bir tatil haline getirmeye karar verdiğimde, geriye kalan bu 3 günlük zamanı nerede ve nasıl geçireceğimizdi.
Perşembe, 29 Ocak 2009 10:00

Erikli Yaylası

(0 votes)
Bu haftasonu biraz kar havası soluyup, karda yürümek için Erikli Yaylası’na gitmeye karar veriyoruz. Bu düşünce ile Cumartesi sabahı arabayla yola çıkıp, önce Eskihisar oradan da feribot ile Topçular’a geçiyoruz. Hava yağmurlu ve soğuk.
Cumartesi, 11 Aralık 2010 10:00

Tepecik Köyü

(0 votes)
Havayı güzel bulunca, kızımızla beraber küçük bir doğa yürüyüşü yapmak amacıyla yola çıktık. Amacımız İzmit Yuvacık Barajı gölü etrafında yürüyüş yapmaktı.